Індивідуалізація самостійної роботи студентів-фізиків на засадах вимог здоров’язбережувального навчання

Автор(и)

  • Тетяна Туркот , ,
  • Олександр Коновал , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2764

Ключові слова:

здоров’язбережувальне навчання, інформаційний стрес, емоційний стрес, стиль навчальної діяльності, типологічні групи, психологічне «вигорання»

Анотація

Туркот Т. І., Коновал О. А. Індивідуалізація самостійної роботи студентів-фізиків на засадах вимог здоров’язбережувального навчання.

У статті обґрунтовано необхідність індивідуалізації самостійної роботи студентів-фізиків з позицій здоров’язбережувального навчання як умови забезпечення здоров’я молоді. Підкреслено, що реалізація принципу індивідуального підходу передбачає урахування особливостей стилів навчальної діяльності. Автори характеризують типологічні групи студентів, визначають методи їхньої самостійної навчальної діяльності під час вивчення фізики, які оптимально відповідають психологічним особливостям цих груп.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Індивідуалізація самостійної роботи студентів-фізиків на засадах вимог здоров’язбережувального навчання. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 266-271. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2764