Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2767Ключові слова:
адаптація, майбутні гірничі інженери, діяльність гірничих інженерів, трудові навичкиАнотація
Бакум З. П., Хоцкіна С. М. Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства.
На основі зростання статусу адаптаційних процесів майбутніх фахівців до виробничої діяльності авторами статті обґрунтовано значущість формування психолого-педагогічних чинників адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Зінаїда Бакум, Світлана Хоцкіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 281-285. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2767