Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2769Ключові слова:
дидактичні умови творчого саморозвитку, хорове диригування, майбутній учитель музикиАнотація
Кокарева Е. О. Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»).
У статті виокремлено евристичне навчання як засіб творчого саморозвитку майбутніх учителів. На цій основі обґрунтовуються дидактичні умови творчого саморозвитку студентів музичних факультетів на прикладі однієї з профільних дисциплін – хорового диригування.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Елеонора Кокарева

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»). (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 285-290. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2769