Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»)

Автор(и)

  • Елеонора Кокарева , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2769

Ключові слова:

дидактичні умови творчого саморозвитку, хорове диригування, майбутній учитель музики

Анотація

Кокарева Е. О. Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»).

У статті виокремлено евристичне навчання як засіб творчого саморозвитку майбутніх учителів. На цій основі обґрунтовуються дидактичні умови творчого саморозвитку студентів музичних факультетів на прикладі однієї з профільних дисциплін – хорового диригування.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»). (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 285-290. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2769