Упровадження інтерактивних методів навчання в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців фіскальної (податкової) служби

Автор(и)

  • Оксана Гладченко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2786

Ключові слова:

інформаційна культура, інтерактивний процес, інтерактивні методи, майбутній фахівець державної фіскальної (податкової) служби, метод проектів, кейс-метод, метод «Дельфі», портфоліо, навчання в малих групах, ділова гра

Анотація

Гладченко О. В. Упровадження інтерактивних методів навчання в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців фіскальної (податкової) служби.

Автор статті на основі узагальнення наукових надбань щодо використання інтерактивних методів у теорії та практиці професійної освіти окреслює значущість упровадження методу проектів, кейс-методу, методу «Дельфі», портфоліо, навчання в малих групах, ділової гри в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців державної фіскальної (податкової) служби.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Упровадження інтерактивних методів навчання в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців фіскальної (податкової) служби. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 17-23. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2786