Методика розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки

Автор(и)

  • Олена Лаврентьєва , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2789

Ключові слова:

методика, професійна підготовка вчителя природничих дисциплін, методологічна культура вчителя, структура методологічної культури, методологічна підготовка

Анотація

Лаврентьєва О. О. Методика розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки.

У статті розкрито основні концептуальні положення методики розвитку методологічної культури майбутнього вчителя природничих дисциплін. Методику представлено як упорядковану сукупність алгоритмів, процедур, етапів, комплексу педагогічних умов, форм, засобів і прийомів, форм і видів професійно-педагогічної підготовки, що спрямовуються на наскрізну загальну та спеціальну методологічну підготовку й цілеспрямований розвиток у майбутнього вчителя методологічної культури.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Методика розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 33-40. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2789