Формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням)

Автор(и)

  • Уляна Ляшенко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2791

Ключові слова:

професійні цінності, психолого-педагогічні умови, курсант, етапи формування, морські навчальні заклади, англійська мова (за професійним спрямуванням)

Анотація

Ляшенко У. І. Формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням).

У статті розглядається проблема формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням); акцентується увага на етапах формування професійних цінностей; визначено найбільш сприятливі умови для ефективного формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів освіти; доведено, що найбільш ефективному формуванню професійних цінностей курсантів сприятиме впровадження етапів їх формування на заняттях з англійської мови (за професійним спрямуванням).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням). (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 46-50. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2791