Особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2799Ключові слова:
учитель технологій, технологічна освіта, професійна діяльність, інформатизація освіти, інформаційно-комунікаційні технології, компетентнісний підхід, особистісно зорієнтований підхідАнотація
Ткачук С. І. Особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти.
У статті розкрито особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти, окреслено методичний потенціал інноваційних технологій і шляхи їх упровадження під час самостійної роботи майбутніх фахівців.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Станіслав Ткачук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 80-86. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2799