Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань

Автор(и)

  • Марина Бутиріна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2816

Ключові слова:

контроль знань, педагогічне тестування, тестовий контроль, валідність

Анотація

Бутиріна М. В. Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань.

У статті розглянуто актуальні проблеми організації тестового контролю знань студентів вищих педагогічних навчальних закладів; охарактеризовано завдання та види педагогічного тестування; виявлено послідовність розроблення та вимоги до створення й застосування тестів; досліджено переваги та недоліки тестового контролю знань як способу контролю знань студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 151-155. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2816