Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2816Ключові слова:
контроль знань, педагогічне тестування, тестовий контроль, валідністьАнотація
Бутиріна М. В. Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань.
У статті розглянуто актуальні проблеми організації тестового контролю знань студентів вищих педагогічних навчальних закладів; охарактеризовано завдання та види педагогічного тестування; виявлено послідовність розроблення та вимоги до створення й застосування тестів; досліджено переваги та недоліки тестового контролю знань як способу контролю знань студентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Марина Бутиріна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 151-155. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2816