Від професійного самовизначення до професійного розвитку майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2820Ключові слова:
професійне самовизначення молоді, професійні мотиви, професійний розвиток, психологічний тренінгАнотація
Карсканова С. В. Від професійного самовизначення до професійного розвитку майбутнього вчителя.
У статті розглянуто професійне самовизначення молоді та подальший розвиток вчителя. Проаналізовано складники професійного зростання фахівця освіти. Обґрунтовано пріоритет активних методів навчання для розвитку фахівця освіти та психологічний тренінг як засіб забезпечення його професійного розвитку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Карсканова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Від професійного самовизначення до професійного розвитку майбутнього вчителя. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 167-171. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2820