Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2828Ключові слова:
інтелект, культура, інтелектуальна культура, інтелектуальний розвиток фахівця, вчитель початкової школиАнотація
Тамбовська К. В. Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти.
У статті розглянуто проблему визначення інтелектуальної культури, яка розуміється нами як складне особистісне утворення і визначається з урахуванням етимології понять «інтелект» і «культура», ураховує специфіку професійно значущих рис особистості майбутнього вчителя початкової школи, передбачає реалізацію визначених функцій у системі професійної діяльності та сфері особистого життя.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Крістіна Тамбовська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 208-213. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2828