Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти

Автор(и)

  • Крістіна Тамбовська , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2828

Ключові слова:

інтелект, культура, інтелектуальна культура, інтелектуальний розвиток фахівця, вчитель початкової школи

Анотація

Тамбовська К. В. Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти.

У статті розглянуто проблему визначення інтелектуальної культури, яка розуміється нами як складне особистісне утворення і визначається з урахуванням етимології понять «інтелект» і «культура», ураховує специфіку професійно значущих рис особистості майбутнього вчителя початкової школи, передбачає реалізацію визначених функцій у системі професійної діяльності та сфері особистого життя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 208-213. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2828