Готовність до моніторингу як педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2838Ключові слова:
готовність, готовність до моніторингу, мотиваційний, науково-теоретичний, когнітивний, оціночний, праксикологічний та психологічний компонентиАнотація
Кухарук О. В. Готовність до моніторингу як педагогічна проблема.
У статті висвітлено проблему готовності майбутніх педагогів до моніторингу. Здійснено ґрунтовне дослідження основних підходів до визначення сутності поняття «готовність» на основі аналізу психолого-педагогічної літератури. Встановлено сутність поняття «готовність до моніторингу». Виокремлено та охарактеризовано шість взаємопов’язаних структурних компонентів готовності до моніторингу: мотиваційний, науково-теоретичний, когнітивний, оціночний, праксикологічний та психологічний.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Кухарук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Готовність до моніторингу як педагогічна проблема. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 249-255. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2838