Готовність до моніторингу як педагогічна проблема

Автор(и)

  • Олена Кухарук , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2838

Ключові слова:

готовність, готовність до моніторингу, мотиваційний, науково-теоретичний, когнітивний, оціночний, праксикологічний та психологічний компоненти

Анотація

Кухарук О. В. Готовність до моніторингу як педагогічна проблема.

У статті висвітлено проблему готовності майбутніх педагогів до моніторингу. Здійснено ґрунтовне дослідження основних підходів до визначення сутності поняття «готовність» на основі аналізу психолого-педагогічної літератури. Встановлено сутність поняття «готовність до моніторингу». Виокремлено та охарактеризовано шість взаємопов’язаних структурних компонентів готовності до моніторингу: мотиваційний, науково-теоретичний, когнітивний, оціночний, праксикологічний та психологічний.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек