Роль наставництва у формуванні особистісних і професійних якостей майбутніх офіцерів Високомобільних десантних військ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2858Ключові слова:
педагогічне наставництво, професійне становлення, військовий вищий навчальний заклад, офіцер-наставник, майбутні офіцери, Високомобільні десантні військаАнотація
Георгієв В. М. Роль наставництва у формуванні особистісних і професійних якостей майбутніх офіцерів Високомобільних десантних військ.
У статті аналізується проблема педагогічного наставництва в сучасній системі освіти, розглядаються специфіка та основні задачі наставництва у військових ВНЗ загалом та під час роботи з майбутніми офіцерами Високомобільних десантних військ зокрема. Автор визначає особистісні та професійні якості офіцера-наставника, основні принципи його діяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Василь Георгієв

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль наставництва у формуванні особистісних і професійних якостей майбутніх офіцерів Високомобільних десантних військ. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 20-24. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2858