Рівні і критерії готовності майбутнього педагога до професійної мобільності

Автор(и)

  • Надія Головня , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2860

Ключові слова:

готовність, професійна готовність, професійна мобільність

Анотація

Головня Н. М. Рівні і критерії готовності майбутнього педагога до професійної мобільності.

У статті проаналізовано наявні підходи до визначення поняття «готовність» вітчизняними науковцями. Схарактеризовано сутність готовності майбутніх учителів до професійної мобільності. Виокремлено основні етапи формування готовності до професійної мобільності та визначено її критерії і рівні сформованості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Рівні і критерії готовності майбутнього педагога до професійної мобільності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 31-36. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2860