Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації

Автор(и)

  • Тетяна Гребеник , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2861

Ключові слова:

вмотивованість, внутрішня мотивація, джерела мотивації, зовнішня мотивація, мотив, мотивація

Анотація

Гребеник Т. В. Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.

У статті розглядаються питання мотивації до навчання студентів і визначається стан окресленої проблеми в теорії і практиці вищої школи. Автор наголошує на актуальності, значущості та гостроті окресленого напрямку діяльності педагогічних колективів, аналізує основні поняття, презентує результати дослідження та виокремлює особливості формування вмотивованості навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 36-42. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2861