Формування інтерактивного соціокультурного середовища як дидактична умова саморозвитку особистості студентів коледжів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2872Ключові слова:
соціальне середовище, інтерактивне соціокультурне середовище, саморозвиток, студенти коледжуАнотація
Матвійчина С. В. Формування інтерактивного соціокультурного середовища як дидактична умова саморозвитку особистості студентів коледжів.
Статтю присвячено дослідженню сутності наукових категорій «соціокультурне середовище» та «інтерактивне соціокультурне середовище». Проаналізовано основні підходи до змісту зазначених наукових дефініцій. Здійснено аналіз їх сутності з точки зору психології та педагогіки. Основну увагу зосереджено на аналізі підходів науковців до змісту, який вони вкладають у трактування інтерактивного соціокультурного середовища як вагомої дидактичної умови, що суттєво впливає на стимулювання саморозвитку особистості студентів, які навчаються в коледжах.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Матвійчина

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.