Підхід до вивчення англомовної лексики курсантами непрофільного ВНЗ

Автор(и)

  • Олеся Приймаченко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2875

Ключові слова:

активація англомовної лексики, метод візуалізації, метод складання міні-оповідання, образ, контекст

Анотація

Приймаченко О. М. Підхід до вивчення англомовної лексики курсантами непрофільного ВНЗ.

У статті запропоновано підхід до первинної активації незнайомої англомовної лексики з використанням PowerPoint-презентацій. Обґрунтовано концептуальні основи підходу та проаналізовано основні методи його реалізації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Підхід до вивчення англомовної лексики курсантами непрофільного ВНЗ. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 102-106. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2875