Підхід до вивчення англомовної лексики курсантами непрофільного ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2875Ключові слова:
активація англомовної лексики, метод візуалізації, метод складання міні-оповідання, образ, контекстАнотація
Приймаченко О. М. Підхід до вивчення англомовної лексики курсантами непрофільного ВНЗ.
У статті запропоновано підхід до первинної активації незнайомої англомовної лексики з використанням PowerPoint-презентацій. Обґрунтовано концептуальні основи підходу та проаналізовано основні методи його реалізації.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олеся Приймаченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Підхід до вивчення англомовної лексики курсантами непрофільного ВНЗ. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 102-106. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2875