Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2883Ключові слова:
проблемне навчання, проблемна задача, типізація проблемних задачАнотація
Журба Л. В. Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії.
У статті надаються методичні рекомендації щодо розроблення різних видів проблемних задач з новітньої історії. Автором проаналізовано підходи науковців до визначення поняття «проблемна задача»; розглянуто показники та способи створення проблемних ситуацій.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Лілія Журба

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 145-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2883