Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії

Автор(и)

  • Лілія Журба , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2883

Ключові слова:

проблемне навчання, проблемна задача, типізація проблемних задач

Анотація

Журба Л. В. Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії.

У статті надаються методичні рекомендації щодо розроблення різних видів проблемних задач з новітньої історії. Автором проаналізовано підходи науковців до визначення поняття «проблемна задача»; розглянуто показники та способи створення проблемних ситуацій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 145-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2883