Зміст культурологічного складника у фаховій підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2909Ключові слова:
культурологічний складник, майбутні вчителі філологічних спеціальностей, дидактична компетентність, культурологічна компетенція аксіологічна компетенція, компаративний підхід, культурологічна компетенція, аксіологічна компетенція, компаративний підхідАнотація
Мішеніна Т. М. Зміст культурологічного складника у фаховій підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей.
У статті здійснено спробу розроблення змісту культурологічного складника у фаховій підготовці майбутніх філологів, об’єктивований у навчальних дисциплінах циклу гуманітарної й соціально-економічної підготовки. Розкрито сутність компаративного підходу до вивчення фахових дисциплін, який розуміється як розгляд мистецьких явищ (образотворчих, лінгвістичних і літературних) у межах культури / культур. Наведено приклади компаративних методик у змісті дисципліни «Лінгвістичний аналіз тексту».
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Мішеніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.