Семіотичний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності

Автор(и)

  • Наталія Овчаренко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2912

Ключові слова:

семіотика, семіотичний підхід, майбутній учитель музичного мистецтва

Анотація

Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності.

У статті розглядається актуальна проблема реалізації семіотичного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Здійснено аналіз науково-теоретичного досвіду щодо визначення базових понять дослідження та обґрунтовано теоретичні аспекти семіотичного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Семіотичний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 246-250. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2912

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають