Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття

Автор(и)

  • Валерія Ірза , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2924

Ключові слова:

дослід, дослідна робота, спостереження, навчально-дослідна ділянка, сільськогосподарське дослідництво

Анотація

Ірза В. І. Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття.

У статті здійснено ретроспективний аналіз педагогічного досвіду організації дослідної роботи у загальноосвітніх школах України у 1945–1991 рр. Розглянуто методику проведення дослідів на навчально-дослідних ділянках шкіл. Висвітлено особливості організації дослідної роботи учнів у різних регіонах України в зазначений період.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 303-308. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2924