Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2924Ключові слова:
дослід, дослідна робота, спостереження, навчально-дослідна ділянка, сільськогосподарське дослідництвоАнотація
Ірза В. І. Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття.
У статті здійснено ретроспективний аналіз педагогічного досвіду організації дослідної роботи у загальноосвітніх школах України у 1945–1991 рр. Розглянуто методику проведення дослідів на навчально-дослідних ділянках шкіл. Висвітлено особливості організації дослідної роботи учнів у різних регіонах України в зазначений період.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Валерія Ірза

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 303-308. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2924