Сутність і структура феномену «інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу»

Автор(и)

  • Ірина Ткачук , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2927

Ключові слова:

інтерпретаційна діяльність, інтерпретаційна компетентність, складники інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів

Анотація

Ткачук І. О. Сутність і структура феномену «інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу».

У статті розглянуто поняття «інтерпретаційна діяльність», «інтерпретаційна компетентність»; розкрито сутність і структуру феномену «інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу». Визначено, що структура інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжу містить аксіологічний, когнітивний, діяльнісно-творчий та рефлексивний складники з певними показниками.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Сутність і структура феномену «інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу». (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 321-325. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2927