Аналіз проблеми готовності до діяльності у психолого-педагогічній літературі.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2930Ключові слова:
готовність, психологічна готовність, підготовленість, психологічна установка, готовність до дії, готовність до діяльностіАнотація
Шульга А. В. Аналіз проблеми готовності до діяльності у психолого-педагогічній літературі.
У статті розкривається поняття «готовність» як важливий складник психологічної діяльності людини, яка впливає на успішність виконання будь-якої діяльності та ефективне її завершення. Поряд з поняттям готовність використовується таке поняття, як підготовленість і психологічна установка, однак ці поняття не є тотожними. Розглядаються підходи до визначення поняття «психологічна готовність» та її форми.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Альона Шульга

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Аналіз проблеми готовності до діяльності у психолого-педагогічній літературі. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 330-335. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2930