Театральна педагогіка як засіб формування емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи

Автор(и)

  • Ніна Білоконна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2947

Ключові слова:

професійна підготовка, театральна педагогіка, майбутній учитель, початкова школа, мотивація, процес навчання, емоційна культура педагога, творча самореалізація особистості

Анотація

Білоконна Н. І. Театральна педагогіка як засіб формування емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи.

У статті розглянуто окремі аспекти використання театральної педагогіки у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів. Визначено, що профпідготовка позитивно впливає на мотивацію навчальної діяльності студентів, а також на емоційну сферу майбутнього фахівця і є важливим засобом формування емоційної культури педагога. Емоційний чинник підвищує ефективність творчої самореалізації майбутнього вчителя початкової школи в навчальному процесі університету.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Театральна педагогіка як засіб формування емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 20-27. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2947