Педагогічне освітнє середовище як умова формування професійної позиції майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2948Ключові слова:
професійна позиція, умова, педагогічне середовище, майбутній учитель, педагогічний професіоналізм, діалогічний підхід, навчальний процесАнотація
Білоконний С. П. Педагогічне освітнє середовище як умова формування професійної позиції майбутнього вчителя.
У статті предметом дослідження є педагогічно кероване середовище як умова активізації професійної позиції майбутніх учителів, розкриваються його можливості у формуванні цього складного особистісного утворення як важливого показника педагогічного професіоналізму. Основою організації педагогічного освітнього середовища є діалогічний підхід, що передбачає взаємодію, співпрацю й творчість майбутнього вчителя.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Сергій Білоконний

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Педагогічне освітнє середовище як умова формування професійної позиції майбутнього вчителя. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 27-31. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2948