Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2953Ключові слова:
самопізнання, самоаналіз, самооцінка, рефлексія, анкетування, тестування, НЛП-методика визначення типу особистостіАнотація
Ключова Л. С. Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників.
У статті проаналізовано зміст поняття «самопізнання», його значення для професійно-етичного розвитку педагогічних працівників. Висвітлено роль образу Я-концепції для виявлення позитивних якостей особистості. Педагогу запропоновано самостійно визначати рівень професійно-етичного розвитку за допомогою: 1) анкетування, 2) тестування, 3) НЛП-методик, 4) виконання творчих завдань. Розглянуто НЛП-методику визначення типу особистості та можливості її використання педагогічними працівниками у фаховій діяльності. Складниками самопізнання визначено: самоаналіз (рефлексію), самооцінку, самоконтроль, саморегуляцію. Запропоновано вважати самопізнання трудомістким процесом щоденної праці педагога над собою.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Людмила Ключова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.