Принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв

Автор(и)

  • Вікторія Костюк , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2954

Ключові слова:

судноводій, іншомовне професійно-орієнтоване спілкування, принципи навчання, професійна підготовка

Анотація

Костюк В. Б. Принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв.

У статті розглядаються принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв, реалізація яких забезпечить високий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 54-59. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2954