Формування творчої компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх фахової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2956Ключові слова:
професійно-педагогічна спрямованість, професійне становлення, професійне самопізнання, самовизначення, самосвідомістьАнотація
Максименко І. Г. Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагога.
У статті розкрито сутність професійно-педагогічної спрямованості, охарактеризовано змістовий, мотиваційний та процесуальний компоненти структури, динаміка падіння індексу задоволеності професійним вибором, етапи особистісного зростання, критерії та рівні сформованості, висвітлено значущысть у професійного становлення майбутнього інженера-педагога.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олександра Лисевич

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування творчої компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх фахової підготовки. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 65-70. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2956