Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагог

Автор(и)

  • Ірина Максименко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2958

Ключові слова:

професійно-педагогічна спрямованість, професійне становлення, професійне самопізнання, самовизначення, самосвідомість

Анотація

Максименко І. Г. Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагога.

У статті розкрито сутність професійно-педагогічної спрямованості, охарактеризовано змістовий, мотиваційний та процесуальний компоненти структури, динаміка падіння індексу задоволеності професійним вибором, етапи особистісного зростання, критерії та рівні сформованості, висвітлено значущысть у професійного становлення майбутнього інженера-педагога.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагог. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 70-75. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2958

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають