Поняття «тривалість життя населення» як демографічний компонент шкільної географічної освіти

Автор(и)

  • Олег Топузов , ,
  • Олександр Федій , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2977

Ключові слова:

тривалість життя населення, якість життя населення, демографічна характеристика

Анотація

Топузов О. М., Федій О. А. Поняття «тривалість життя населення» як демографічний компонент шкільної географічної освіти.

Демографічна характеристика населення – важлива складова шкільної географічної освіти. Поняття «тривалість життя» є необхідним елементом багатьох демографічних процесів, які відбуваються у державі та світі загалом. У статті обґрунтовано поняття «тривалість життя» як одну з найважливіших категорій під час вивчення учнями економічної і соціальної географії у 9-му і 10-му класах.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Поняття «тривалість життя населення» як демографічний компонент шкільної географічної освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 145-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2977