Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції

Автор(и)

  • Лілія Бондар , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3022

Ключові слова:

принцип, інтеграція, самоосвіта, навчально-пізнавальна діяльність

Анотація

Бондар Л. А. Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції.

У статті теоретично обґрунтовано принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції в умовах вищого навчального закладу. Термін «принцип» розглянуто з філософської, психологічної та педагогічної позиції; проаналізовано критерії, за якими згруповано принципи навчання; визначено систему принципів організації самостійної навчальної діяльності студентів в умовах вищого педагогічного навчального закладу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 27-33. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3022