Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура

Автор(и)

  • Олег Ландо , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3028

Ключові слова:

компетенція, компетентність, здоров’язбереження

Анотація

Ландо О. А. Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура.

Статтю присвячено проблемі здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Розкрито поняття і структуру здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів початкових класів, а також необхідність усвідомленого ставлення майбутніх учителів до здоров’я та здорового способу життя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 56-62. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3028