Сучасний економіст як професійна мовна особистість: успіхи і проблеми становлення в умовах вищої економічної школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3034Ключові слова:
економіст, професійний економічний текст, мовна особистість, мовна, термінологічна, комунікативно-прагматична, текстова, дискурсивна компетенціїАнотація
Семеног О. М., Семеног А. Ю. Сучасний економіст як професійна мовна особистість: успіхи і проблеми становлення в умовах вищої економічної школи.
У статті розглядаються окремі аспекти вияву мовної, термінологічної, комунікативно-прагматичної, текстової, дискурсивної компетенцій мовної особистості фахівця економічної сфери. Окреслюється вплив особистісних рис економіста як наставника на формування мовної особистості студента – майбутнього економіста.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олена Семеног, Андрій Семеног

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Сучасний економіст як професійна мовна особистість: успіхи і проблеми становлення в умовах вищої економічної школи. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 86-92. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3034