Сучасний економіст як професійна мовна особистість: успіхи і проблеми становлення в умовах вищої економічної школи

Автор(и)

  • Олена Семеног , ,
  • Андрій Семеног , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3034

Ключові слова:

економіст, професійний економічний текст, мовна особистість, мовна, термінологічна, комунікативно-прагматична, текстова, дискурсивна компетенції

Анотація

Семеног О. М., Семеног А. Ю. Сучасний економіст як професійна мовна особистість: успіхи і проблеми становлення в умовах вищої економічної школи.

У статті розглядаються окремі аспекти вияву мовної, термінологічної, комунікативно-прагматичної, текстової, дискурсивної компетенцій мовної особистості фахівця економічної сфери. Окреслюється вплив особистісних рис економіста як наставника на формування мовної особистості студента – майбутнього економіста.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Сучасний економіст як професійна мовна особистість: успіхи і проблеми становлення в умовах вищої економічної школи. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 86-92. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3034