Аналіз умов та передумов організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін

Автор(и)

  • Тетяна Фіногєєва , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3036

Ключові слова:

інженерно-педагогічна освіта, самостійна робота, інженер-педагог, організація самостійної роботи, педагогічні дисципліни

Анотація

Фіногєєва Т. Є. Аналіз умов та передумов організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.

У статті на основі дослідження сучасних педагогічних праць здійснено аналіз умов та передумов ефективної організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Автор пропонує власне бачення цієї педагогічної проблеми з урахуванням специфіки підготовки в інженерно-педагогічному вищому навчальному закладі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Аналіз умов та передумов організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 98-103. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3036