Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей

Автор(и)

  • Ганна Цвєткова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3037

Ключові слова:

самовдосконалення, сутнісна характеристика особливостей самовдосконалення, детермінуюча цілемотиваційна спрямованість, саморефлексія, самоподолання через самообмеження, професійна самореалізація, професійна саморегуляція

Анотація

Цвєткова Г. Г. Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей.

У статті охарактеризовано сутнісні особливості самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей; зроблено порівняльний аналіз особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей та вчителів загальноосвітньої школи, виокремлено причини успішності самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 103-111. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3037