Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3037Ключові слова:
самовдосконалення, сутнісна характеристика особливостей самовдосконалення, детермінуюча цілемотиваційна спрямованість, саморефлексія, самоподолання через самообмеження, професійна самореалізація, професійна саморегуляціяАнотація
Цвєткова Г. Г. Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей.
У статті охарактеризовано сутнісні особливості самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей; зроблено порівняльний аналіз особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей та вчителів загальноосвітньої школи, виокремлено причини успішності самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ганна Цвєткова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 103-111. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3037