Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3046Ключові слова:
професійний розвиток учителя початкових класів, становлення, модель, напрями, етапи професійного розвиткуАнотація
Поперечна Л. Ю. Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації.
Дослідження присвячене актуальній темі – професійному розвитку учителя початкових класів у період уведення у професію. У статті представлено модель організаційно-педагогічного забезпечення професійного становлення вчителя початкових класів. Автором досліджено напрями управління професійним розвитком учителя, проаналізовано етапи входження молодого вчителя у професію.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Леся Поперечна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 149-154. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3046