Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3058Ключові слова:
рефлексія, рефлексивна культура, рефлексивне середовище, рефлексивні уміння і навички, інноваційні технологіїАнотація
Кондратець І. В. Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів.
Стаття присвячена проблемі формування рефлексивної культури у педагогів дошкільних навчальних закладів в умовах упровадження інноваційних технологій. Здійснено аналіз сучасного стану проблеми, конкретизовано зміст та методи формування рефлексії, запропоновано методи і прийоми, що сприяють розвиткові рефлексивних умінь і навичок.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Інна Кондратець

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 211-216. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3058