Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3059Ключові слова:
нововведення, середовище, середовищний підхід, інноваційне середовище навчального закладу, інноваційна діяльністьАнотація
Коновальчук І. І. Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу.
У статті розглянуто сутнісні ознаки, структуру, функції і критерії інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Із позицій системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно-комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності постають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові можливості для розвитку навчального закладу.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Іван Коновальчук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.