Емоційна культура вчителя в контексті вокально-хорової установки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3068Ключові слова:
емоційна культура, хоровий колектив, учитель-диригент, функції емоцій, вокально-хорова установкаАнотація
Фурдак Т. Д. Емоційна культура вчителя в контексті вокально-хорової установки.
У статті здійснено аналіз психологічної, педагогічної, музикознавчої літератури, запропоновано класифікацію найважливіших типів емоцій, розглянуто важливість розвитку емоційної культури диригента, вчителя музики загальноосвітньої школи у контексті реалізації вокально-хорової установки.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тетяна Фурдак

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Емоційна культура вчителя в контексті вокально-хорової установки. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 263-267. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3068