Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3074Ключові слова:
рефлексія, рефлексивні уміння, філологічні дисципліни, самоосвіта, освітній процесАнотація
Герасимова О. І. Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь.
У статті аналізується філософсько-світоглядна та культурологічна специфіка філологічних дисциплін; з’ясовується специфіка навчання філологічних дисциплін в умовах педагогічного університету, обгрунтовується необхідність реалізації єдності процесуального та змістового складників як у філологічному, так і в соціально-філософському аспектах.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ольга Герасимова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 295-299. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3074