Історіографія проблеми розвитку вітчизняної шкільної навчальної літератури в 20-х – 80-х роках ХХ століття

Автор(и)

  • Олександр Жосан , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3078

Ключові слова:

джерело дослідження, історіографія проблеми, шкільна навчальна література, підручникознавство, словникарство, книгознавство

Анотація

Жосан О. Е. Історіографія проблеми розвитку вітчизняної шкільної навчальної літератури в 20-х – 80-х роках ХХ століття.

У статті подається аналіз історіографії проблеми розвитку шкільної навчальної літератури у 1921–1989 роках: праць науковців, учителів, керівників освіти; спеціальних історіографічних досліджень з питань підручникознавства, словникарства і книгознавства; історико-педагогічних досліджень, опублікованих з 1921 по 2012 рік.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Історіографія проблеми розвитку вітчизняної шкільної навчальної літератури в 20-х – 80-х роках ХХ століття. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 314-319. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3078