Герберт Спенсер – основоположник реформаторської педагогіки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3082Ключові слова:
Г. Спенсер, виховна система, інновації у виховній системі, принципи свободи у вихованні, шкільний предмет у виховній системіАнотація
Тесцова О. О. Герберт Спенсер – основоположник реформаторської педагогіки.
Стаття висвітлює характерну рису видатного англійського філософа і науковця Герберта Спенсера як одного з ідейних основоположників реформаторської педагогіки. Зокрема, розглядається місце принципу свободи у його виховній системі; розкривається питання дисципліни задля усунення штучних покарань, особливу увагу звернено на виховний потенціал родинної системи виховання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олеся Тесцова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Герберт Спенсер – основоположник реформаторської педагогіки. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 337-341. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3082