Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3083Ключові слова:
гендер, гендерна освіта, компоненти навчального процесу, бакалаври гуманітарних спеціальностейАнотація
Юр’єва О. Ю. Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади.
У статті проаналізовано основні елементи процесу реалізації гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади. На основі аналізу навчальних програм гуманітарних факультетів 42 університетів Канади визначено ключові етапи та компоненти реалізації гендерної освіти. У результаті осмислення ролі гендерної освіти в підготовці бакалаврів гуманітарних спеціальностей університетів Канади розроблено структурно-логічну схему цього процесу.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Оксана Юр’єва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.