Організація науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів у контексті гуманістично орієнтованого навчання

Автор(и)

  • Лілія Олександрівна Бондар Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3099

Ключові слова:

науково-пізнавальна самостійна робота, синергетичний підхід, гуманістично орієнтоване навчання

Анотація

Бондар Л. А. Організація науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів у контексті гуманістично орієнтованого навчання.

У статті запропоновано інноваційний підхід до розгляду науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів з урахуванням новітніх положень сучасної філософської методології пізнання складних систем, процесів, явищ – синергетики та змін, що мають місце в сучасній філософській антропологічній парадигмі, втілених у педагогічній теорії та практиці.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лілія Олександрівна Бондар, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат філологічних наук

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Організація науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів у контексті гуманістично орієнтованого навчання. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 3-7. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3099