Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3103Ключові слова:
підготовка майбутніх учителів, групові форми навчання, педагогічні умови, професійні якості педагогаАнотація
Дуднік А. О. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності.
У статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності, визначено сутність поняття «форма організації навчання», окреслено вимоги щодо підвищення ефективності групової діяльності учнів, охарактеризовано професійні якості педагога, що забезпечують успішність навчально-виховного процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Аліна Олександрівна Дуднік

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 20-23. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3103