Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності

Автор(и)

  • Аліна Олександрівна Дуднік Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3103

Ключові слова:

підготовка майбутніх учителів, групові форми навчання, педагогічні умови, професійні якості педагога

Анотація

Дуднік А. О. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності.

У статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності, визначено сутність поняття «форма організації навчання», окреслено вимоги щодо підвищення ефективності групової діяльності учнів, охарактеризовано професійні якості педагога, що забезпечують успішність навчально-виховного процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Аліна Олександрівна Дуднік, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    асистент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 20-23. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3103