Організація інтерактивного навчання як засіб формування загальнокультурної компетентності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3114Ключові слова:
інтерактивне навчання, загальнокультурна компетентність, рефлексіяАнотація
Микитюк І. А. Організація інтерактивного навчання як засіб формування загальнокультурної компетентності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.
У статті розглядаються основні ознаки інтерактивного навчання й етапи його реалізації. Описуються вимоги та необхідні умови організації інтерактивного навчання у процесі формування загальнокультурної компетентності студентів під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ірина Анатоліївна Микитюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Організація інтерактивного навчання як засіб формування загальнокультурної компетентності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 61-64. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3114