Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов

Автор(и)

  • Вікторія Володимирівна Ревенко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3121

Ключові слова:

інтерактивні технології, інтерактивні методи, граматична компетенці

Анотація

Ревенко В. В. Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов.

У статті розглянуто можливості інтерактивних технологій як засобу формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. Автором наводяться приклади використання деяких інтерактивних методів на заняттях з практичної граматики англійської мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Вікторія Володимирівна Ревенко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогінчих наук, старший викладач

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 90-93. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3121