Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3123Ключові слова:
міжпредметні зв’язки, професійна спрямованість, інтеграція, координаціяАнотація
Савченко Р. А. Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ.
У статті аналізується сутність поняття «міжпредметні зв’язки» у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього музичного керівника, визначається їх роль у професійній спрямованості навчання та класифікація за можливими видами – інтеграцією та координацією.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Регіна Анатоліївна Савченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 98-102. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3123