Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ

Автор(и)

  • Регіна Анатоліївна Савченко National Pedagogical Dragomanov University , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3123

Ключові слова:

міжпредметні зв’язки, професійна спрямованість, інтеграція, координація

Анотація

Савченко Р. А. Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ.

У статті аналізується сутність поняття «міжпредметні зв’язки» у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього музичного керівника, визначається їх роль у професійній спрямованості навчання та класифікація за можливими видами –  інтеграцією та координацією.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Регіна Анатоліївна Савченко, афіліація National Pedagogical Dragomanov University, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    кандидат педагогінчих наук, докторант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 98-102. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3123