Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності

Автор(и)

  • Володимир Григорович Щербина Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3184

Ключові слова:

композиційні уміння та навички, психолого-педагогічні умови, система вправ, учитель образотворчого мистецтва

Анотація

Щербина В. Г., Щербина Д. В. Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності.

У статті розкрито психолого-педагогічні умови розвитку художньої творчості студентів художньо-графічного факультету, розглянуто систему вправ, яка сприятливо впливає на формування та розвиток композиційних умінь і навичок майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Володимир Григорович Щербина, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 118-122. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3184