Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3184Ключові слова:
композиційні уміння та навички, психолого-педагогічні умови, система вправ, учитель образотворчого мистецтваАнотація
Щербина В. Г., Щербина Д. В. Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності.
У статті розкрито психолого-педагогічні умови розвитку художньої творчості студентів художньо-графічного факультету, розглянуто систему вправ, яка сприятливо впливає на формування та розвиток композиційних умінь і навичок майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Володимир Григорович Щербина

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 118-122. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3184