Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3189Ключові слова:
електронний навчальний посібник, індивідуалізація, компетентнісний підхідАнотація
Лисогор Л. П. Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі.
У статті аналізуються визначення поняття «електронний навчальний посібник». Розглядаються методичні, дидактичні аспекти використання електронних навчальних посібників у навчальному процесі початкової школи, розкриваються переваги електронного засобу порівняно з традиційним друкованим підручником.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Людмила Петрівна Лисогор

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 137-140. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3189