Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі

Автор(и)

  • Людмила Петрівна Лисогор Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3189

Ключові слова:

електронний навчальний посібник, індивідуалізація, компетентнісний підхід

Анотація

Лисогор Л. П. Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі.

У статті аналізуються визначення поняття «електронний навчальний посібник». Розглядаються методичні, дидактичні аспекти використання електронних навчальних посібників у навчальному процесі початкової школи, розкриваються переваги електронного засобу порівняно з традиційним друкованим підручником.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Людмила Петрівна Лисогор, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    асистент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 137-140. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3189