Психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури

Автор(и)

  • Світлана Павлівна Паламар Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3191

Ключові слова:

психолого-педагогічні засади, предметні компетентності, учні основної школи, актуалізація образного мислення

Анотація

Паламар C. П. Психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури.

У статті здійснено спробу розкрити психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури. Розкрито сутність процесу формування образного мислення учнів основної школи. Обґрунтовано поетапність формування предметних компетентностей учнів основної школи у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Павлівна Паламар, афіліація Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії літературної освіти

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 145-150. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3191